RSS

Ny månad

01 Mar

Idag är det ny månad och nya insatser. Det är en månad kvar av min nästan 14 år långa anställning på Volvo IT och jag skall få en ny arbetsgivare – indiska jättebolaget HCL. Ja! Jag ser faktiskt fram emot detta, det kan inte bli sämre. Nu är jag inne på min andra dag av min mentala rehab-vecka, en vecka som jag tyvärr tror att den inte komma att räcka på långa vägar. Motvilligt måste jag erkänna att jag är i sämre skick än vad jag trodde själv. Idag har det verkligen gått upp och ner. Hoppas bara att jag slipper överraskningar framöver. Inte kul att börja en ny månad med dessa insikter.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 mars, 2016 i Hälsa

 

Kommentera

 
