RSS

Det känns bra idag

21 Feb

De två dagar jag varit hemma i slutet av veckan har gjort underverk och det har varit bra för att även låta statinerna gå ur kroppen. Idag vaknade jag upp förväntansfull, pigg och glad. Det var ett tag sedan jag kände så. Nu är det dags att återuppta resan till Kalmar och projekt RIK. Det kommer att bli ett träningspass idag. Löpning. Jag hade tänkt mig upp till Humlebadet och tillbaka. Om det blir så kommer jag att känna efter på vägen upp och i så fall korta av sträckan. Men jag behöver ett rejält pass för att stilla mitt sargade sinne. Som vanligt har cyklingen varit räddningen. Gud va skönt att slippa statinerna.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 februari, 2016 i Hälsa

 

Kommentera

 
