RSS

Konstig känsla

03 Feb

Jag känner mig lite konstig till mods idag och kan baske mig inte begripa varför. Lätt ömhet i axelpartierna och det surrar i mina lårmuskler (vet inte hur jag skall uttrycka det annars). Sedan känner jag mig allmänt varm, ungefär som om jag skulle värmas upp och bli överhettad. Men samtidigt så känner jag mig inte ett enda dugg sjuk eller illamående. Visst är det skumt? Förkylning eller influens tror jag inte det minsta på. Det kändes även så när jag cyklade till jobbet i morse. Det var inte så ansträngande och jag tog inte heller i så att jag sket ner mig i ärlighetens namn. Något konstigt är det men vad? Cyklingen i sig var helt odramatisk och ganska händelselös, precis som denna arbetsdag. Snart dags att cykla hemåt och jag kan numera starta i dagsljus (när inte regnmolnen skymmer).

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 februari, 2016 i Hälsa, Träning

 

Kommentera

 
