RSS

Köldrekord

15 Jan

Det var en grymt seg cykling hem igår. Jag var egentligen inte trött men det var en massa stopp. Rödljus, västtrafik och ett par gånger fick jag stanna och torka ur skidglasögonen som av någon anledning började imma. Det har faktiskt inte hänt innan. Väl hemma var jag ganska trött men jag var inte låg på energi heller. Det var bara en sådan dag. Däremot var det pigga ben denna morgon. En morgon som var riktigt kall. 13 minusgrader! Det är mitt nya köldrekord för cykling. Inga problem med kylan, jag hade heltäckande klädsel. Nu har jag cyklat 5 dagar denna vecka och helgen kommer att ägnas åt vila. Jag skall lämna tillbaka cykelradarn jag lånat för utvärdering och under helgen skall jag skriva en mer detaljerad sådan med egna reflektioner och erfarenheter från denna manick. Stay tuned.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 januari, 2016 i Diverse, Träning

 

Kommentera

 
