RSS

Bromsproblem

08 Jan

Så mycket jävla snö det har ramlat ner här! Fy fan! Jag skall flytta till en varmare breddgrad när jag blir pensionär så slipper jag harva runt i den där vita skiten! Jag har bytt bromsklossar på Nishikin idag, de gamla var i princip blankslitna. Men jag hade en liten fadäs så jag måste lufta bakbromsen. Den tar ganska dåligt. Det blir till att åka ner till Sävedalen och köpa en luftningsspruta. Nu får jag ta det lite lugnt ikväll. Men nya bromsbelägg har cykeln i alla fall.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 januari, 2016 i Diverse, Prylar

 

Kommentera

 
