RSS

Så var måndagen fixad

07 Dec

Det blev en lång dag men innehållsrik. Jag är så himla glad att få komma igång med träning (läs pendelcykling). Om det var blåsigt i morse så var det desto lugnare på kvällen. En svag medvind. Jag körde på ganska så friskt ner till Hjalmar Brantingsplatsen där min kära hustru väntade in mig och sedan hade vi sällskap hem. Efter en go dusch så lagade jag till lite kyckling och vi åt glupskt för vi var hungriga. Imorgon blir det nya tag på hojen.

20151207_062812

Redo för en tur till jobbet

 

 
1 kommentar

Publicerat av på 7 december, 2015 i Diverse, Träning

 

Ett svar till “Så var måndagen fixad

  1. Carina Manning@telia.com

    8 december, 2015 at 07:15

    Superläcker! Det var riktigt kul att cykla med dig, det gör vi om 🙂

     

Kommentera

 
