RSS

Förvantansfull söndag

15 Nov

Så där ja! Nu har jag lugnat ner mig lite efter att ha spytt galla över både IS och religion igår. Nog om det, det är ju inte så mycket jag kan göra åt detta mer än att avsky det. Idag vaknade jag upp ganska utvilad trots att ett gäng byraggare gjorde sitt bästa för att hålla omgivningen vakna med sina så kallade driftingövningar på p-platsen mitt emot. De får gärna hålla på med detta men jag kan inte begripa varför de måste göra sådant här efter midnatt när folk har gått till sängs. Jag skulle precis gå upp ur sängen vid ett-tiden och ringa till polisen (igen) men då gav de sig av. Trots detta fick jag ändå en god natts sömn och till min glädje kunde jag nu konstatera att mitt blodtryck har börjat återgå till normala nivåer de senaste dagarna. Jag kan kanske blåsa faran över för denna gång?

Idag är det löpning och cykelvård på schemat. Jag skall bara låta frukosten smälta lite innan jag drar på mig outfiten för att åter njuta av denna avkopplande träningsform och det är hög tid att komma igång med detta nu. Så mina förväntningar på denna söndag är ganska höga.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 november, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
