RSS

Food truck – Yummie!

12 Nov

Idag hade en food truck parkerat sig framför entrén till jobbet. Detta fenomen orsakade en mindre folkvandring till bilen som serverade 3 olika rätter. Jag tog en hamburgare med bacon, black garlic, brieost och lite annat smått och gott och jag måste nog säga att detta var en av de godaste burgarna jag har käkat. Yummie! Rusningen var total för de sålde slut på allt de hade. När jag fick min burgare i näven var det bara fyra kvar och kön var fortfarande lång. Det var många som såg alternativet till restaurang Dockside eller salladsbuffén i kiosken som av den långa ringlande kön att döma folk var ganska trötta på. Hoppas den kommer tillbaka. Skönt att få äta något annat än bamba-mat på lunchrasterna. Detta var faktiskt första gången jag köpte mat från en food truck och det lär inte bli den sista gången heller för den delen.

20151112_114648

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 12 november, 2015 i Jobb

 

Kommentera

 
