RSS

Streck i protokollet

02 Nov

Fortfarande krasslig. Så här dålig brukar jag inte bli men nu är det så. I morse masade jag mig ner och fick bilen besiktigad och icke oväntat blev det ett stort streck i protokollet. Så med vinterdäck på så är caretan redo för kommande vinter. Vår KIA är en himla bra bil och jag har aldrig haft en sådan bra bil som KIA:n. 6½ års bekymmersfritt bilägande hoppas detta håller i sig några år till. Annars kör jag lite jobb hemifrån så mycket jag orkar och så får jag fylla ut med timmar från flexbanken. Just nu svävar jag mellan hopp och förtvivlan. skall jag kunna få till en pendelcykling imorgon eller inte? I så fall blir det den enda denna vecka. det skulle göra gott för mitt sargade psyke. Inte för att verka gnällig men jag tycker jag har fått min beskärda del av motgångar de senaste åren. Kanske är det lite för mycket begärt att jag får några år med flyt, eller…?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 2 november, 2015 i Hälsa, Hemma

 

Kommentera

 
