RSS

Jag längtar

01 Nov

Vilken söndag. Jag har legat i soffan större delen av dagen utan att göra ett skit. Har inte orkat heller för den delen. Nu börjar jag bli jäkligt less på det här. Det känns som en neverending story även om det sakta börjar bli bättre. Jag längtar efter träning, jag längtar efter pendelcykling, jag längtar att få komma tillbaka på banan igen. Det var riktigt surt att missa6-timmarssimningen igår, den första punkte i min race plan. Jag får se till att hålla mig frisk till nästa event – Sylvesterloppet.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 november, 2015 i Hälsa

 

Kommentera

 
