RSS

Om du tycker dig se ljuset i tunneln…

31 Okt

…så är det bara skenet som bedrar. Dessa retsamma ord fälldes av en av mina före detta teamleaders för ett antal år sedan, då vi satt riktigt i skiten och såg ingen lösning komma och frustrationen låg på en hög nivå. Lite den känslan har jag nu också. Jag mätte upp ett blodtryck i morse som var OK, vilket pekar på att det går åt rätt håll. Det har nu kommit ner till en vettig nivå, men jag måste ner ca 10 punkter till innan jag kan säga att det är OK. Men jämfört med tidigare i veckan så är det ju rejäl skillnad. Jag får ändå känslan av det börjar klinga av, men jag tar inte ut något i förskott med tanke på det inledande citatet och jag kommer att hålla mig lugn och stilla tt tag till. Kanske kan jag få till en cykling på tisdag i alla fall. Hoppas kan man ju alltid göra, det är ju en viss skillnad.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 oktober, 2015 i Hälsa

 

Kommentera

 
