RSS

Ändrade planer

26 Okt

Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Igår kväll gjorde jag i ordning cykeln för en transportcykling till jobbet. Men min huvudvärk jag dragits med under helgen och slutet av veckan gav inte med sig och till slut var jag tvungen att kasta in handduken och ställa in det eventet. Nu på morgonen bekräftades det hela att jag återigen vaknade med högt blodtryck och huvudvärk, dessutom lite frossa. Inte tu tal om att cykla då. Det var bara att rulla ut cykeln i uterummet, men jag rullade in Carinas hoj istället, för Hon ville cykla. Så nu sitter jag här hemma och jobbar lite till och från. Så även idag blev jag blåst på lite träning, mycket frustrerande men jag tar inga risker. Det höha blodtrycket oroar mig och jag gör nu allt för att hålla det nere. Det har högsta prioritet och slår undan allt annat. Jag går in i recovery mode…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 oktober, 2015 i Hälsa, Jobb

 

Kommentera

 
