RSS

Bokmanus på en sida

11 Okt

En amerikansk professor – Melissano Germano – skall skriva en lärobok om aortadissektion och har bett om lite hjälp. Han vill ha lite berättelser från drabbade på max en A4-sida där vi skall berätta om vad som hände den dagen och vilken behandling vi fick. Så nu har jag rafsat ner en kortversion om 11 maj 2012 till utt utkast. Nu skall jag bara översätta det till engelska så skall jag skicka över det. Jag är väldigt nyfiken på denna bok, som förvisso inte kommer att vara på lekmannaspråk eftersom det är en undervisningsbok. Men när den kommer ut så skall jag köpa den. Ett som är säkert.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 oktober, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
