RSS

Godkänd

05 Okt

Tack och lov för det! Nu fick jag feedback på även min andra inlämningsuppgift i videoredigeringskursen som jag slet mig nästan till vansinne med och den blev godkänd, trots ett par små missar av lite kosmetisk karaktär. Hur som helst så var det kul att få lite utdelning på det jobbet jag faktiskt lade ner. Nästa uppgift är att göra en valfri vinjett med textanimering och uppgiften skall även föregås av ett så kallat storyboard. Ett slags bildmanus så nu måste jag lära mig det också.Har en idé om att göra en kort vinjett till en sponsorfilm för Badwater (Ja! Jag vet! Jag är insöad på den – fortfarande), då kanske jag kunde förena nytta med nöje. Jag vet i alla fall vad jag skall göra som slutproduktion men det avslöjar jag inte än.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 5 oktober, 2015 i Datorer och webbsidor

 

Kommentera

 
