RSS

Söndagsjobb

04 Okt

Hemma efter en sejour på jobbet. Jepps, det har varit helgjobb igen. I min värld så är en helg då jag måste jobba, även om det är endast en kvart, per definition förstörd. Jag kan inte koppla av helt och hållet när jag vet att jag måste jobba. Det sliter väldigt mycket på min redan mentalt nedbrutna själ. Jag är rädd för att detta kommer att eskalera nästa år och jag kommer nog att vidta mått och steg för att stävja detta. Den processen har redan börjat och det är ett tufft krig jag för för att ha min hälsa under kontroll. Nu kommer det att dröja fram till december innan nästa helgjobb, men det är å andra sidan mycket motiverat eftersom det rör sig om ett riktigt stort jobb. Just nu känner jag mig mentalt färdig.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 oktober, 2015 i Jobb

 

Kommentera

 
