RSS

Jag börjar krympa!

27 Sep

Min FitLine kur ger det ena positiva resultatet efter det andra. Hittills har jag berättat om att det känns annrlunda och att jag känner mig mer stabil i kroppen. Sötsug och kaffesug har dragit all världens väg och jag känner att det är lite mer balans i min kropp. Jag går inte runt och är proppmätt men är inte speciellt hungrig heller. Det funkar fint. Men nu har jag också fått en annan kul bieffekt. Viktminskning. Från att ha vägt 99 kg veckan innan Ironman är jag nu nere i 91 kg! Häpp! Jag har också minskat runt kaggen, från 112 cm till 102! Häpp igen! Och det har inte varit en särskild tung resa (det var jobbigare under I-Trim-perioden). Så än så längen har jag bara positiva effekter av FitLine. Men det resultat jag är mest intresserad av, måste ag vänta på i minst två månader till. Det är att se hur kolesterolet ser ut. Om det lyckas kan jag plocka bort en dyr kolesterolsänkande medicin och som det nu verkar så kommer jag troligtvis att kunna plocka bort en av mina blodtrycksmediciner alternativt halvera dosen. Det skulle vara guld. Och skulle det inträffa så kommer jag definitivt att hålla fast vid FitLine – inget snack om det!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 27 september, 2015 i Hälsa

 

Kommentera

 
