RSS

Redigering pågår

26 Sep

Detta med att animera masker och få de att följa en rörelse i en film är lite småknepigt och ett väldans pillande måste jag ju ärligt säga. Jag håller på med en inlämningsuppgift på videoredigeringkursen. De två första momenten med att gör bilden ljusare på den filmsnutt vi skall jobba med och att maska(klona bort en mick som hänger längst uppe i bild var ju inte så där jättemärkvärdig. Egentligen inte denna maskningsuppgift heller, men det är satans pilligt.

I övrigt har jag sovit gott i natt, dock vaknat med den där mentala tröttheten trots 10½ timmars sömn. Dessutom vilar jag lite denna dag efter 4 dagars pendelcykling. Lördag är en skön dag och som jag gillar mycket men tiden rinner iväg och snart sitter jag på jobbet igen. Suck!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 september, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
