RSS

Vilken skillnad!

24 Sep

Igår var jag trött och hängig i princip hela dagen och efter en trevlig kväll med LEK-gänget så drog jag till sängs efter att vi hade plockat undan och somnade i princip på stubben. Denna gång med en fungerande CPAP. Och vilken skillnad det var på att sova utan CPAP och med CPAP! Den var milsvid. Jag vaknade upp idag med ett helt annat klipp i sinnet. Detta fick mig att inse vilken nytta denna CPAP gör. Jag vill inte vara utan den för allt smör i Småland. Trots denna känsla av att vara utvilad tog jag ändå mycket god tid på mig när jag cyklade till jobbet denna morgon. Lite jobbigare än bilen men när jag ser bilköerna så fylls jag inombords av en varm känsla av välbehag över att slippa de köerna.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 24 september, 2015 i Hälsa, Träning

 

Kommentera

 
