RSS

XXL

19 Sep

Det blev en lite sväng till XXL i Bäckebol och det blev lite inköpt. Först och främst ett par cykelvinterskor till Carina – det blev ett par Northvawe Artic GTX, sådan som jag redan har. De är grymt bra och varma. Jag har i princip kunnat cykla till jobbet med ett leende när jag har haft de på fötterna under kalla vinterdagar. Det blev även skoöverdrag, hjälmöverdrag. Jag köpte några extra slangar till Nishikin och ett par lösben. Dessutom blev det 4 par ullsockor för 29 spänn styck! Tyvärr fick jag inte tag i skoöverdrag vinter för att ersätta de jag har (som milt uttryckt är slitna). Så nu är även frugan rustad för vintercykling. Vi kommer att tjäna många fina pengar, få massor av frisk luft och bra träning. Inte illa.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 september, 2015 i Prylar

 

Kommentera

 
