RSS

Hej vad det går!

19 Sep

Igår gick det undan värre när jag cyklade hem. Inte undra på det. Den motvind jag hade då jag cyklade till jobbet hade jag nu i ryggen då jag cyklade hem. Det gick nästa inte att cykla långsamt med den knappt 20 kg tunga cykeln (inklusive packväska och sådant). Jag passade också på att ta i lite extra (kunde inte låta bli). Så drypandes av svett kunde jag 51 minuter senare stanna till utanför porten. Det är med mycket gott samvete som jag kan ta lite helg nu. Idag skall det bli pyssel här hemma och eventuellt en tur till XXL för lite komplement inköp inför höst och vintern.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 september, 2015 i Träning

 

Kommentera

 
