RSS

Feelgood cykling

09 Sep

Vilken magisk morgon! Va!? Tänker Ni. Jag som inte är morgonpigg och det stämmer ju. Men när jag väl är uppe kan jag inse att idag var det på detta sätt. Carina och jag cyklade in till våra jobb. Solen har precis börjat att skina. Dock var det lite kyligt, ca 7 plusgrader men en i princip obefintlig vind. En riktigt fin morgon och perfekt cykelväder. Nåja, ett tiotal grader till, så hade det varit perfekt. Och att cykla på Oljevägen när det inte är någon vind tillhör inte heller vanligheterna så jag passade på att njuta av det också. Pendelcykling när den är som bäst. Jag skall lägga denna feelgood upplevelse på minnet inför kommande höst och vinter.

vlcsnap-00004

Lite morgondimma på Säveån.

vlcsnap-00006

Var tvungen att stanna på toppen av Göta Älvbron och ta en bild på soluppgången.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 september, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
