RSS

Ordningen återställd

04 Sep

Nishikin är fixad. På vägen hem igår var jag in på Sävedalens Cykel och fixade fälgband till hjulen för det visade sig att det saknades. Hmmm… Nu är dessa monterade och slangar utbytta. Därefter var jag ute på en kortare testtur på ca 3 km för att se att allt nu var OK. Jag vill banne mig inte ha någon mer överraskning. I morse var däcket fortfarande OK och jag kunde återigen använda min gamla hederliga Nishiki som pendelcykel. Som tack för allt besvär så hade jag en riktigt fin tur in i morse med ett riktigt bra väder och framförallt en ganska svag vind. Färden gick på en timma blankt och utan missöden – tack för det! Det har annars varit en ganska strulig cykelvecka. Eftersom det är första veckan efter min semester så för detta falla under inkörningsproblem.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 september, 2015 i Prylar, Träning

 

Kommentera

 
