RSS

Tillbaka på jobbet

31 Aug

Då satt jag på jobbet igen och håller just på att gå igenom mailskörden. Den var inte så stor som befarat. Jag är tacksam åt mina små rensningsregler jag fixat till. Men jag kan inte påstå att jag gör vågen ändå. Just nu är det lite lösenordsbyte och sedan skall jag springa upp farten i hamsterhjulet och kolla in läget. Nu väntar jag att mina kollegor skall anlända också så jag kan få ett hur-var-semestern-snack och lite info om läget. Samtidigt ber jag en stilla bön att de bakom jobbannonsen jag har ansökt på hör av sig, då helst med ett förslag på lämplig tid för en intervju.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 augusti, 2015 i Jobb

 

Kommentera

 
