RSS

I mina egna händer

28 Aug

Så var det då fredag – den sista veckan på min semester. På måndag är det bara att hoppa in i hamsterhjulet igen och springa på till nästa sommar. Jag gör ju inte vågen precis men jag har inte heller någon börja-jobba-ångest. Det skall bli kul att få börja pendelcykla i alla all och utmaningen kommer ju at bli väder och vind. Min magkänsla säger att kommande höst kommer att bli händelserik. Jag skall få ordning på mitt knä, jag söker nytt jobb, jag skall testa ett kosttillskott, jag skall gå en kurs i videoerdigering. Parallellt med detta skall jag bygga upp mig och träna inför Kalmar den 20 augusti nästa år. Jag har all den utrustning jag behöver för att komma i mål i Kalmar och för att ta mig dit. Det är bara på mig själv det hänger om jag skall lyckas. Mig själv och ingen annan och allt ligger i mina egna händer. Det kommer att bli en spännande höst. Bring it on!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 augusti, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
