RSS

Triathlon på TV

23 Aug

Nu har svåger dragit hem till Östergötland med familjen och vi har precis parkerat oss i soffan för att se på herrarna i Stockholm Triathlon. Det får bli en lagom underhållning så här på söndagen. Carina är väl inte på hugget just nu för Hon, den stackaren, skall börja jobba efter 3 veckors semester. Själv har jag en vecka kvar så jag behöver inte bekymra mig så där jättemycket inför denna situation. Jag har däremot med viss vemod kunnat konstatera att jag återigen fått mer och mer ont i mitt vänster knä/ben. Det har varit mycket traskande ute på sta’n den här helgen och jag kände av när jag bowlade igår att det högg till några gånger. Jag är verkligen glad att få göra en röntgenundersökning imorgon och påbörja den lilla omvägen mot min väg till Kalmar den 20 augusti 2016. Jag kommer nog att hålla mig borta från träning även nästa vecka och spara mig inför min första jobbvecka och pendelcyklingen.

 
 

Kommentera

 
