RSS

Gryningsräd

04 Aug

Idag ställde jag klockan på ringning klockan 8, för klockan 10 skall jag iväg på en cykeltur tillsammans med Kenneth (min pendelcyklarkompis). Fy! Det kändes som om jag gått upp i svinottan. Men en kopp kaffe grejar det hela. Det och den 15 augusti kommer att bli de enda tillfällena som jag ställer klockan. Annars skall det sovas minsann. Jag har även passat på att stoppa in nya linser denna morgon så nu slipper jag brillorna i ytterligare en månad. Nu skall jag gör mig i ordning för lite cykel. skall jag kalla det en gryningsräd? 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 augusti, 2015 i Familj och Vänner, Hemma

 

Kommentera

 
