RSS

Återhämtning

03 Aug

Jag kan inte säga något annat än att timingen är perfekt. Efter en skitsommar som alla, med rätta, har klagat på, kommer nu sommarvärmen. Dagens löppass var lite jobbigt men ändå en Lisa för själen, precis som i gamla dagar. Idag har vädret varit grymt. Som återhämtning idag så blev det en lång skön dusch och efteråt kröp jag ner i mina kompressionstights och tillsammans med Carina så crashade vi ner i vilstolarna på terrassen där vi med varsin flaska isvatten en stund. Det var då jag verkligen kände att jag hade semester. Jag tror att jag har lyckats sitta ute på terrassen ett par gånger innan, den här sommaren. Och vetskapen att semstern pågår ytterligare 4 veckor gör ju inte saken sämre.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 augusti, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
