RSS

Almost there!

23 Jul

Nu är det näst sista arbetsdagen innan semestern och jag går nu på lite vilja. Jag har fullt upp med att skriva ett ”handover-mail” till mina kollegor som kommer tillbaka och det blir ju lite att sammanfatta. Det blir även sista dagen med kalsongkontor eftersom jag skall cykla in imorgon till jobbet med dator och hela biddevitten. Den tänkte jag lämna kvar på jobbet. Det har hittills varit förvånansvärt lugnt vilket definitivt tillhör ovanligheterna så fort jag skall på semester eller en längre ledighet och jag hoppas att det håller i sig. Det har gjort att jag lyckats få undan en hel del andra surdegar.

Trots allt är jag oerhört trött och jag kunde konstatera detta igår kväll när jag var hos mina LEK-vänner. Det verkade nog som om vi alla var trötta och slitna. Men några timmars verklighetsflykt tillsammans med dessa underbara människor hjälper alltid till.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 juli, 2015 i Jobb

 

Kommentera

 
