RSS

Tiden den går

21 Jul

4 dagar kvar inklusive denna. Gårdagen gick snabbt, nu gäller det även att få den dag att rusa iväg. En semsterotålighet av sällan skådat slag börjar att infinna sig. Jag startade upp med att knäcka några ärenden och det blev ju en hyfsad start. Det jag funderar på nu är hur jag skall göra med träning idag. Jag har släpat upp min motionscykel igen från källaren, där sitter jag och kör 10-15 min på morgen för att få in lite ledvätska i knäet (det har inte blivit bättre). Vilka problem jag har men nu är min kafferast slut så nu skall jag fortsätta mitt värv.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 juli, 2015 i Hälsa, Jobb

 

Kommentera

 
