RSS

10 år

17 Jul

Den 17 juli 2005, dagen klickade det mellan Carina och mig. Vi hade varit bekanta ca ett år innan på det numera utdöda forumet puls.se. Från den dagen är vi ett par och sedan 1 september 2012 även man och Hustru. Denna dag för 10 år sedan innebar starten på en 10-årig lycka som lyst upp min tillvaro på det mest fantastiska sätt och Hon har med sin närhet överskuggat de motgångar jag har haft. Carina är verkligen ljuset i min tillvaro och utan denna fantastiska Kvinna hade jag nog inte överlevt och lyckats komma ut på andra sidan med både ett vettigt liv och förståndet i behåll.Hon är helt enkelt outstanding. Tack för att Du finns. Behöver jag säga att jag är lika förälskad i denna Kvinna nu, som jag var för 10 år sedan?

GBG-varvet2013

God! I love that woman!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 17 juli, 2015 i Familj och Vänner

 

Kommentera

 
