RSS

En månad kvar

15 Jul

Idag är det exakt en månad kvar till Kalmar. Ja, jag vet. Jag har sagt tidigare att jag inte skall starta men det spirar ändå ett hopp inom mig och det är ju inte kört förrän startskottet ljudit. Vi har ju boende bokat och kommer nog att åka dit ner ändå. Verkligheten säger att mina chanser skulle vara väldigt små att fixa det. Hur som helst så fokuserar jag nu på att ta mig igenom arbetsveckan. Nu har jag gjort hälften av den näst sista arbetsveckan och det känns gott. Ungefär samma känsla som när man passerar halvvägs under löpningen av en Ironman. Oj! Nu var jag där igen! Nå, allvar igen. Just nu skall jag få lite koll på mitt knä och kanske få avverka några simpass. Det kan ju inte skada i alla fall.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 juli, 2015 i Rehab & skador, Träning

 

Kommentera

 
