RSS

Känns bättre

09 Jul

God morgon vänner! Jag har sovit osedvanligt bra denna natt. Efter att under en tid haft onormalt många apneér (trots CPAP) har nu trenden vänt till mer normala värden. Jag känner mig inte lika nere i diket som under helgen och det känns bra. Nu skall jag fortsätta att stabilisera mig. Men det viktigaste var att jag vaknade idag med en bra känsla. Jag kommer att fortsätta min vilovecka (nu när jag börjar märka effekterna av den) och när helgen är över skall jag starta upp lugnt med något. Simningen behöver slipas lite (jag är nog den ende crawlaren som bytt ut blodet mot bromsolja) och lite löpning kanske. Jag får se. En sak i taget.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 9 juli, 2015 i Hälsa

 

2 svar till “Känns bättre

  1. biatigger

    9 juli, 2015 at 15:20

    Ha, ha…nej, nej Stefan! Du har sällskap av mig! 😀 Efter 10 år på cytostatika, med reducerade blodkroppar, taskig syresättning…så vet jag allt om bromsoljan! 😀
    Vi får helt enkelt ”keep up the good work” ändå!
    So hang in there, Stefan, you’ll be back! 🙂
    // Bia

     
    • Ultrastefan

      9 juli, 2015 at 15:22

      Då återstår inget annat än att simma lugnt… 🙂 /S

       

Kommentera

 
