RSS

Snabba cash

08 Jul

Enligt nyheterna faller börsen i Kina fritt nu. Eftersom jag har en hel del av pensionssparandet i Asienfonder så tänker inte sitta med armarna i kors. Nix pix. Snabbt som fan in på banken och flytta befintligt kapital till andra och bättre fonder. Varför skall jag göda inkompetenta slipsar? Jag kör ett medvetet race med mitt pensionsspar och jag tänker banne mig ha lite klirr att ta ut. Så det så. Nu kan jag gå in i koman igen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 juli, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
