RSS

Fin hemfärd

25 Jun

Det blev även idag en ganska trevlig hemresa med Kenneth. Precis som igår hade vi en ganska bra medvind, inte lika stark som gårdagens dock. Vi lugnade dock ner tempot något de sista 5 kilometerna hemifrån. Jag vet inte varför, men vi bara gjorde så. Trots detta så cyklade vi hem på låga 50 minuter. Lite drygt en minut långsammare än gårdagen då vi tog i så mycket mer. Självklart är jag nöjd med detta och med cyklingen överhuvud taget. Jag fick en bra tur och jag fick blåst Trafikverket på ytterligare trängselskatt. Väl hemma pös luften ur bakdäcket och jag fick ägna en kvart åt att byta slang. Jag är tacksam att det inte hände under färden.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 25 juni, 2015 i Träning

 

Kommentera

 
