RSS

Sista ordet till varje pris

15 Jun

Något jag har jäkligt svårt för är tjafs och där man till varje pris skall ha sista ordet även om man för länge sedan medgivit att man hade fel. En sådan jubelåsna har jag precis råkat ut för och jag undrar stillsamt hur jäkla sinnesskadad är man om man skall hålla på i absurdum? Varför kan folk inte lyssna på signalerna att ”nu kanske det räcker”, utan skall ånga på ändå? Sådant gör mig riktigt förbannad och sådana encelliga idioter har jag inte det minsta till övers för. Nu gav jag fanskapet en tydlig signal med att nu får du kommentera och ge sista ordet och sedan droppar vi det. En normalbegåvad person hade nog förstått att det är nog bra att stanna här men prestigen är viktigare. Det hade räckt att skriva OK (då hade han ju fått sista ordet) men det gör man inte och nu tror den dumjäveln att jag skall ge mig in och svara igen. I helvete heller! Och naturligtvis så skall detta sista ord som han skriver naturligtvis vara skrivet på ett sådant sätt att han försöker provocera mig att gå in igen och svara. Men hallå! Du fick ju rätt! Du ”vann”! Vilken jävla pajas! Tacka fan för att det finns konflikter på den här jäkla planeten.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 juni, 2015 i Åsikter, Gnäll

 

Kommentera

 
