RSS

Stressig dag

10 Jun

Sista arbetsdagen denna vecka och naturligtvis är den osedvanligt velig. Varför blir det alltid så när jag skall dra på ledighet? Helt otroligt! Rent praktiska skäl idag fick mig att skippa cyklingen och ta biljäkeln istället. Det kommer att bli nog så stressigt denna dag med att få allt iordning inför avfärden. Varför skall det alltid vara så jäkla überstressigt inför en ledighet? Men idag är det även hoppets dag, då går ansökan ut för ett jobb jag har sökt och som jag hoppas mycket på innerst inne men jag tror tyvärr inte det blir något. Vem vill anställa en 59-åring idag. Hur som helst – hoppet är det sista som överger en…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 juni, 2015 i Hälsa, Jobb

 

Kommentera

 
