RSS

En vecka kvar

04 Jun

Om en vecka så drar jag till Skallerup Klit i Danmark för att komma upp ett tag till ytan och andas. Skallerup är ett fantastiskt ställe som erbjuder en hel del för de som vill träna men även en hel del för de som inte vill träna. Jag längtar ju mer tiden går. Vädret skall bli hyfsat och naturligtvis skall både löparskor, våtdräkt och min kära Skuggfaxe med. Bara det att på kvällen blicka ut över Atlanten och se solen sjunka ner bortom horisonten kommer att bli en Lisa för själen. Det skall bli riktigt skönt och en fin liten plattform att stampa av mot så att jag kan köra på ordentligt fram till semestern. Denna morgon är en riktigt fin morgon och så var jag faktiskt tvungen till att ta bilen eftersom jag hade ett möte på ett annat ställe i eftermiddag som kräver lite transport, annars hade det verkligen varit läge för att cykla idag. De tre dagar jag skall jobba nästa vecka tänkte jag kompensera mig på istället.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 juni, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
