RSS

En lång dag

28 Maj

En supertrött och seg Stefan steg upp i morse. Efter en riktigt seg och urtråkig dag. Gårdagskvällens LEK-träff var däremot ett lysande undantag. Jag var igår på en så kallad kompetensutvecklingsdag som var en av de mest bortkastade dagarna som jag haft på ett bra tag. Vi fick välja olika spår att följa under dagen och jag måste tydligen ha valt helt fel. För det jag satt och lyssnade på var ingen komptenesutveckling utan mest en klubb för inbördes beundran och jag konstaterade att jag skulle haft med mig min andningsapparat för det var nog en hel del sömnapnéer för mig där. Nu är dagen i alla fall förbi och jag kunde frustrerat konstatera att jag hade fått ut mer på min vanliga plats där jag kunde knäckt ett par supportärenden istället.

Cykel fick faktiskt stå idag. Det skall regna rejält denna dag och jag har vare sig lust eller ork att cykla då. Blir det likadant på lördag skiter jag i Västkusten runt. De får krafter jag har kvar i min kropp vill jag förvalta på bästa sätt. För just nu känner jag mig helt orkeslös och har inte det minsta lust med någonting. Kanske är det en bacill i kroppen? Vad vet jag…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 maj, 2015 i Jobb

 

Kommentera

 
