RSS

Nya prylar

25 Maj

Pryltoken i mig får den ena utlösningen efter den anda. Idag hämtade jag det senaste tillskottet på posten. En Garmin Egde 1000 cykeldator som kommer att komma väl till pass. Jag hade tänkta att inviga den till Västkusten runt på lördag. Jag blev lite paff när jag öppnade lådan och upptäckte att jag hade fått en bundle version, dvs utöver Edgen, fäste, pulsband och USB-kablar hade jag även fart en fartsensor och en kadenssensor. Det hade jag inte väntat mig. Garmin säljer detta bundle pack på sin webbshop för 5600 spänn och jag näthandlade denna tingest på Team Sportia för 3900 spänn. Kändes som om jag gjorde ett litet klipp där. Nu väntar jag bara in mina skattepengar så är de senaste tillskotten i Garminfamiljen betalda. Något skall man väl ha för sina skattepengar. Det blir dessutom en pott till att minska skulderna med. Hurra!

Egde1000

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 25 maj, 2015 i Prylar

 

Kommentera

 
