RSS

En cykelfilm till

24 Maj

Som så många andra helger har även denna helg ett slut och det blir dags att hoppa in i hamsterhjulet igen ytterligare en vecka. Det kommer tyvärr inte att bli mycket träning den vecka, som jag skrivit tidigare. Har jag lite flyt så kan det bli cykel på torsdag. Hur som helst så har jag nu färdigställt den andra cykelfilmen. Den som visar min väg från jobbet och hem till mig. Här cyklar jag samma väg som på morgonen fram till Hjalmar Brantingsplatsen. Därefter tar jag en helt annan väg hem. Denna väg är lite drygt en halvkilometer kortare men på ett sätt lite tråkigare. Att jag inte kör samma väg tillbaka på morgonen beror på att jag hamnar i mer korsningar med trafikljus (med långa intervaller). Så varsågoda…

 
2 kommentarer

Publicerat av på 24 maj, 2015 i Träning

 

2 svar till “En cykelfilm till

  1. ebbe2006

    25 maj, 2015 at 18:55

    Kul att se och musiken var jättebra! Fast du får nog tala om för mig vad det var för några som spelade. För jag har ingen aning! 😉

     
    • Ultrastefan

      25 maj, 2015 at 21:32

      Helvete! Jag glömde lägga till musiken i eftertexten. Skall fixa detta, men det får nog bli till helgen… Låtarna är: Billy Idol – Shock to the system, Backyard Babies – Minus Celsius, Infernal – Banjo Thing och Richim – One life to live. Hittade ett stavfel i texten också… 🙂
      Btw. Såg Du den andra filmen jag lade ut också, den som visar vägen till jobbet? /S

       

Kommentera

 
