RSS

Mat.se

16 Maj

Idag har vi signat in oss hos mat.se. Vi tänkte prova detta sätt att handla. Vi kommer då att inrikta oss på tunga saker och vi handlar fortfarande frukt och grönt ”live”. Det är i och för sig inte första gången jag provar detta. Jag har provat det för ca 15 år sedan då detta var relativt nytt och det funkade kanon, speciellt med tanke på att vi då var en familj med 2 vuxna och tre barn. Hur konstigt det än låter så har Carina och jag i vissa lägen lite svårt att hitta en spot där vi kan ta oss till en butik för att handla. Många dagar i veckan pendelcyklar jag och Carina jobbar sent ett par dagar i veckan. Sedan tillkommer lite andra saker som träningsaktiviteter och annat smått och gott. Nu skall det bli intressant att se hur detta fungerar och vi skall få leverans på måndag mellan 19 och 22 (leveranstid jag själv kan styra) och jag kan cykla hem utan stress och ta emot varorna. Bra va!?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 maj, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
