RSS

Kontrollmiss

12 Maj

En gång om året så gör jag en så kallad CT-scan av min aorta för att se att det är stabilt. Dett brukar jag göra under sista halvan av maj och få en kallelse ca en månad innan. Nu har jag inte hört flaska från vitrockarna så jag ringde och hörde mig för så kunde de inte hitta någon kallelse eller köplats. Sådant där gör mig ganska orolig så nu har de fått i uppgift att lyfta på en del stenar. Detta är en kontroll som jag verkligen vill göra. Men jag har i alla fall fått kallelse till kardilogen för uppföljning av hjärtablationerna och till sömnmottagningen för utvärdering och kontroll av min CPAP alltid något.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 12 maj, 2015 i Hälsa

 

Kommentera

 
