RSS

Lång dag

08 Maj

Tidig som fan på jobbet idag. Det är mycket som skall göras inför helgens utrullning av två nya dealers. Jag kommer att få hålla på till 8 – 9-tiden ikväll, men sedan är det helg och förhoppningsvis det sista helgarbetet inom en överskådlig framtid. Eftersom det blir en sådan lång arbetsdag så kör jag denna dag bil till jobbet och jag kom hit tidigt för att slippa trängselskatt (det bara bär mig emot att betala den skiten) och eftersom jag åker hem sent blir det ingen trängselskatt denna dag överhuvudtaget, däremot fin komptid att ta ut senare. Dessutom blir det en vilodag inför helgen. Jag har i alla fall fått pendelcyklat 3 dagar denna vecka, missade tisdagen då jag var lite dålig.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 maj, 2015 i Jobb

 

Kommentera

 
