RSS

Utslagen

05 Maj

Jag undrar jag vad som hände med mig igår. Jag var trött och helt färdig. Redan de sista timmarna på jobbet började jag känna mig seg och när Kenneth och jag cyklade hem blev det bara värre och värre. Efter en riktigt snabb dusch och omklädning så körde carina till vår veckoträff med LEK-gänget och jag var ganska vimmelkantig. Promenaden vi gjorde där borta blev en viljeinsats och när vi sedan åt efteråt hade jag svårt att hålla mig vaken och jag kunde inte begripa vad det var. senare kom jag på det. Jag hade ju tagit Tiparol mot tandvärken och det var det som kickade in och det var biverkningen från detta som gjorde det hela. Idag tog jag bilen in till jobbet för säkerhets skull så att skiten kan få gå ur kroppen ordentligt. Sedan skall det bli nya nappatag. Jag skall i alla fall ringa tandläkaren idag för att få en ny akuttid, för nu tänker jag ta ett rejält grepp på detta. Det duger inte att få beskedet varenda gång att de inte hittar något. Lite surt att jag missar en cykling in idag, det var ju fint ute denna morgon…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 5 maj, 2015 i Hälsa

 

Kommentera

 
