RSS

Fort hem

27 Apr

Det börjar arta sig. Dagens hemfärd på cykel gick rekordsnabbt, på 51½ minut. Bara 2 gånger har det gått snabbare hem och då har jag cyklat på Trekken. Kanske kan det bero på att jag vill komma bort från jobbet så fort det går. Men jag hade ett gott flyt hem, trots ett par små-incidenter. Men samtidigt måste jag nog själv medge att jag nog också börjar bli vassare som cyklist. Men det är bara de två gånger jag cyklat med Trekken som jag cyklat både till och från jobbet under timmen. Och jag känner mig därför mycket väl till mods även på övervåningen. Att det var medvind hem gjorde ju inte saken sämre.

Nu skall jag avsluta denna dag på bästa sätt genom att ha en trevlig kväll med mina LEK-vänner.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 27 april, 2015 i Träning

 

Kommentera

 
