RSS

Badkarsrally

18 Apr

Dagen blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig. När jag var på väg att ge mig ut idag så kom min tandvärk tillbaka och sedan föll det. Den vanliga dosen av två Alvedon och en Voltaren fick det hela att lägga sig efter någon timma, så det hela rann ut i sanden så att säga. Tidigare på dagen var det badkarsrally i Säveån utanför oss. Ett tjugotal ekipage från olika Scoutkårer färdades de tre kilometerna från Kåhögsbron ner till Kyrkbron i Partille. Det fina i kråksången att vi längst uppe på tionde våningen och på vår terrass har första parkett för att se olika badkarskonstruktioner glida förbi. Ganska kul, faktiskt.

20150418_130320

Tittar Ni riktigt noga kan Ni se en liten svart hajfena strax efter badkaret som han bogserar.

20150418_131920

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 18 april, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
