RSS

I blåsväder

16 Apr

Vilken dag! Först hade jag en ganska blåsig (läs motvind) tur ut till jobbet, som ändå gick förvånansvärt geschwint, men jag tar trots allt hellre ett regn än en massa motvind. Kenneth som skulle jaga ifatt mig såg jag inte röken av eftersom han låg hemma och trynade i sängen och kom fram mycket senare. Sedan har det varit en dag i möteskoman. Vi sitter nästan alltid i möten via Lync. Men idag hade vi ett gammalt hederligt gruppmöte – face to face. Det tillhör inte vanligheterna. Däremot jävlades mitt nätverk med mig så till den milda grad att jag slutligen fick ett mindre bryt. Det var bara att stänga av skiten och starta upp datorn på nytt igen. När den väl startade upp åkte jag också på att byta password på skrället. Orka! Nu är i alla fall ordningen hyfsat återställd och en trevlig lunch med mina arbetskamrater fick mitt blodtryck att gå ner igen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 april, 2015 i Träning

 

Kommentera

 
