RSS

Hurra! Inget jobb!

06 Apr

Idag vaknade jag upp med ett extra stort leende på läpparna. Det var från början meningen att jag skulle jobbat denna dag, men så ändrades allt och jag kunde sussa denna morgon i lugn och ro utan att behöva tänka på den skiten. Hade jag jobbat idag, skulle jag med stor sannolikhet vaknat på ett uruselt humör. Det var ganska kyligt i morse när jag vaknade (vid 8-tiden) och jag vill nog vänta en stund så at temperaturen stiger lite innan jag hittar på någon utomhusaktivitet. Men det allra viktigaste var att jag slapp jobba denna dag och att de jävla stolpskott som kommer på att göra massa hitte-på-grejer under en röd helg fick tji.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 6 april, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
