RSS

En efterbrännare

29 Mar

Efter en söndag i slapphetens tecken drag Carina och jag ner till Kristinedal för ett spinningpass. I ett svagt ögonblick hade jag lovat detta så det var bara att ta skeden i vacker hand och köra. Jag var verkligen inte det minsta upplagd för detta och passet var inte heller någon höjdare. Dålig koreografi samt dålig och otydlig instruktion till klassen gjorde mig inte bara en gång förvillad om vad jag skulle göra. Då stiger irritationen även hos den annars tålmodige Stefan. När instruktören i tid och otid tjöt ut ett högljutt oooooo… steg irritationen ännu mer. Det var nog inte långt borta att jag stegade fram och tryckte in en stor papperstuss i munnen. Men jag tog mig igenom passet  alla fall så det får jag vara nöjd med. Imorgon vilar jag (så det så). Nu skall jag ha en go söndagkväll.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 mars, 2015 i Träning

 

Kommentera

 
