RSS

Keno

26 Mar

Jag har roat mig med att lämna in en kupong med Keno. Något som jag aldrig gjort i hela mitt liv. Varför? Jag vet inte, jag fick bara ett ryck, helt enkelt. Kanske satt väl Kenos slogan någonstans i bakhuvudet – ”de é lätt å vinne”! Det visade sig nu stämma ganska bra. Jag lämnade in Keno för 7 dagar och nu har det gått 5 dagar. Av dessa 5 dagar har jag vunnit 4 dagar! Inga stora summor, mellan 15 och 45 spänn. Så visst var ”de lätt å vinne”! Nu tänker jag inte hamna i ett spelberoende för den sakens skull, men jag har provat Keno i alla fall.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 mars, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
